TIME GOES SLOWER

Har kommit hem nu, fick sluta lite tidigare för att jag var klar :) Ganska ovärd dag idag ändå, men fick reda på att jag fick vg+ på medikommunikationsprovet så jag är nöjd!

Händer inte så mycket idag, imorgon ska jag lämna in min multimedia uppgift och lämna tillbaka alla läroböcker och sen ska jag kolla på lite redovisningar på svenskan. Förhoppningsvis slutar jag efter det :) Då tar jag helga! Ska nog inte göra så jättemycket till helgen, planerat att träffa Elin en dag!

Annars så saknar jag Daniel som en tok, även om han åkte igår. Men det blir så konstigt när man liksom är van att prata varje dag och nu blir det väl bara ett till två sms om dagen. Känns som han har varit borta i evigheter, haha. Bara en vecka kvar tills jag får träffa honom :(
Nu ska jag chillla och kolla lite på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0