SOL

Hallådär, hur fint väder har det varit idag? Äntligen är solen tillbaks! Har försökt varit ute ganska mycket idag, tvingade med mamma och pappa på en promenad i skogen till dit vi har vår båt. Kan vara väldigt fint där faktiskt så jag tog med mig kameran :) Kanske lägger upp några bilder senare..

Kom precis hem efter en till promenad med mamma, blev inte så långt eller så men det var mys ändå! Annars då, har suttit och kollat på greys anatomy hela eftermiddagen och är på sista avsnittet och har inte säsong 3 så jag kommer nog typ .. dö! Aja just letting you know :)
Hare gött!

här har ni en fin bild på mina fina foppa tofflor! Eftersom alla har sånna tänkte jag pröva ett par, och dom var så sköna att jag till och med köpte ett par själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0