SNÖ?!

Sov hur dåligt som helst inatt, tvingade till och med mamma in så att hon fick sova med mig. Ville inte sova själv! Vaknade förövrigt vid 6 imorse och såg att det snöa som fan ute, blev i världens chocktillstånd. I April var det storsol och 20grader typ och sen heelt plötsligt snöar det? Haha knepigt. Men det har slutat nu och solen börjar titta fram :)

Skulle nog göra vad som helst för att få gå och lägga mig igen, blev en lite jobbig kväll men det är löst nu. Får hoppas att dagen inte är så jobbig som den brukar, har mördar tisdag dagen idag. Meen jag klarar mig nog igenom den en gång till! Egentligen vet jag inte varför jag skriver nu, har väl inget annat för mig. Gick upp i tid och åt frukost och ja, så är klar nu. Bussen går om en halvtimme så ah, bra sysselsättning!

Ska äta lite choklad nu så jag får i mig lite socker och blir pigg, bästa ursäkten någonsin!

och bara så att ni vet, detta är den godaste marabou smaken ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0