SNART

10 SKOLDAGAR KVAR,
därav en städdag, och säkert lite fler inställda lektionen och lite "vara sjuk" på det!

Update på vad jag gör just nu då, har skrivit lite frågor på mediekommunikationen och ska snart läsa igenom ett häfte av de två. Känner mig duktig! Så jag har faktiskt förtjänat den där pajbiten imorse och den där glassen som jag tog nyss! Haha, kommer bli fet om jag fortsätter såhär. Måste börja röra på arslet nu, hur får man motivationen?

Fick precis reda på ...
att jag inte har någon matte på måndag och har inte heller någon engelska så jag har ingen skola på måndag heller. ÄNTLIGEN är media lite slappt. (För de som inte har engelska på måndag då) Så det är bara 9 dagar kvar då ;) Det satt inte helt fel med en ännu längre helg! Var sjuk igår, idag var jag ledig, lördag, söndag, måndag och tisdag börjar skolan igen. Mini lov ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0