Onsdag - check!

Ojojoj, dåligt med uppdatering här alltså! Men igår var jag faktiskt med Daniel, så jag ville passa på att va med honom istället. Han åker ju snart till Alanya på studentresa så det blir yttligare en vecka utan honom :(

Aja, fick sluta tidigare idag för jag var klar ♥ Kom hem vid halv 3, åt lite glass och hämtade ut mina bikinis från H&M båda satt som en smäck! Helt klart värt pengarna.
Imorgon har jag också turen att sluta tidigare, direkt efter nationella i Engelska B. Så när jag kommer hem ska jag laga mig lite mat och dejta matteboken (om jag nu orkar ...) men det ska ju regna så what else to do?! Passa på liksom.

Har idag också fixat synundersökningsdret för körkortet, och det gick skapligt. Inga glasögon än iaf ;) Så snart får ni se upp på vägarna alltså .. haha stackare!
Nu ska vi grilla och joina tv:n, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0