Ni vet den där ..

.. känslan att vara på en sommarfest

 

.. känslan att veta att det kommer bli en toppenkväll och humöret på topp

 

.. känslan att vara bland skönt folk

 

.. känslan att äta hamburgare i början på kvällens gång

 

.. känslan när alkoholen tagit plats och spela jag har aldrig

 

.. KÄNSLAN ATT VARA NYKÄR ♥

 

.. känslan att spela super mario bros innan läggdags

 

.. känslan att skratta åt den bästa bilden under kvällen

 

.. känslan att vakna upp dagen efter med pizza till frukost

 


Åh vad jag saknar dendär kvällen!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-27 @ 19:09:14
Postat av: Jules

JAG MED!

Men nästa gång ska alla tjejor vara med!

VARFÖR ÄR VI INTE MER MED MIRRE?!?!?! :(

hon är ju fan skönast någonsin! :o

2011-05-27 @ 19:10:04
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

Ja, Skulle vara bäst!

Jag vet inte, vi borde va mer faktiskt! Vi får fixa fest :D

2011-05-27 @ 19:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0