NELLY.COM

Äntligen är det helg, ännu en gång! Dagen har faktiskt varit riktigt rolig. Multimedian är sjukt kul när man faktiskt fattar hur man ska göra och när man får göra någonting själv och lära sig mycket.

Annars då, kom hem och märkte att jag hade fått ett brev hem från nelly. Beställde två klänningar, varav en ska jag lämna tillbaka för den var inte alls som den såg ut att vara. Var som att bära en klänning med pläd/filt tyg, inte nice! Men den andra satt bra :) Och jag måste bara säga det, rekommenderar verkligen nelly. Besällde onsdag kväll och fick idag. Helt amazing ;) Nu ska jag ringa Daniel för han inte svara på sms och sen tar jag väl bussen hem till honom! ♥

Den aprikosfärgade får åka tillbaka medans jag behåller den krämgula :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0