NANANA

Hannispannis åkte precis hem, hon var här ett tag iaf :) mysigt att ses lite, kände att jag inte var någon att va med direkt. trött som en jag vet inte vad. Sen finns det inte så mycket att göra när det blåser som ett as ute.

Imorgon kommer jag till skolan halv tolv och jag börjar halv 2, värt. Åker nog in mot stan istället och går runt där :) Har lite småsaker som jag vill ha. Kanske fixa det, eller käka lite mat.
Men just nu vill jag bara att det ska bli torsdag, nu nu nu! Då har man långhelg och Daniel har kommit hem. Ska träffa han då har jag bestämt, han har inte så mycket att säga till om! :D

Aja, livet går på annars iaf, finns inte mycket att skriva.. hehe
ska snart ner och äta lite mat eller äta nått iaf..
ha det!

baby, without you, I'm nothing, I'm so lost, hug me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0