INTE REDO

Är lite fundersam över vad som händer med min mage. Den började göra ont i lördags efter att Daniel kittlade mig. Känns som det är någonting som ligger på hela magen och bara trycker, fast liksom man känner att det gör ont inuti mig liksom. I magsäcken eller nått. Vet inte vad kan det vara? :o När det gör jätteont orkar jag knappt gå! Men det kommer och går lite som det vill.

Har visst glömt att plugga lite till, men mamma ska förhöra mig sen. Haha som om att det skulle räcka, men nej. Jag orkar inte mer nu :( Är jättetrött nu och känner att jag bara vill dö. Orkar inte skolan något mer. Det hjälpte inte heller med att jag fick reda på att det ska blåsa som fan inatt, regna och åska imorgon. Hatar tisdagar.
Hejssvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0