HUVUDVÄRK

Är hemma ifrån skolan idag. I tisdags började en go huvudvärk som jag trodde berodde på vädret, men vaknade igår med värre huvudvärk och idag ännu värre. Sådär go så att man håller på att trilla när man ställer sig upp för det känns som det är vatten i hela huvet som åker runt typ ..

Sen fick jag reda på att jag inte behöver gå på svenskan imorgon heller eftersom att jag, Milla och Julia är klara med vår inlämning/redovisning förberedelse. Bara redovisningen och provet på det kvar. Här har man allt i ett, inte bara en redovisning eller inlämning utan Inlämning, redovisning OCH prov/läxförhör .. Men iaf, sen så är jag klar med min multimedia uppgift och har chansen att arbeta/chilla hemma istället så jag är praktiskt taget ledig imorgon :) SKÖNT! Blir en lång helg.

Vaknade förövrigt imorse av att en katt jamade, så jag lyfte upp honom i sängen. STORT MISSTAG, tror ni inte han kissade? Nu ligger han på en kudde bredvid mig och är intresserad över tangentbordet eftersom han inte sliter ögonen ifrån det!

Blev visst ett ganska långt inlägg, ska sluta nu!
Ha en bra dag, PUSS!

Är på bärbara datorn här nere, så det blir ingen bild idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0