EXTREME

Har varit en riktigt fullspäckad dag, började med prov som kändes helt okej! Sen hade jag, Milla och Julia redovining i svenska som gick sådär bara för jag var övertydlig på ett ord som jag inte kunde innan och snubblade på orden (y) haha skrattade lite också, fail. Men aja, funkar ändå!

Sen fick vi reda på matte nationella och jag klarade det precis. Blev dock ledsen när jag såg att jag gjorde min mattelärare besviken när han sa "Jag blev lite förvånad.." när han trodde jag skulle göra bättre ifrån mig :( Men jag går iaf ur kursen med ett solklart g. (tänkte skriva mvg men hej och hå vad fel man kan skriva ;D)

Hade senare idrott och mina ben är döda nu, men det ska ju ge något också. Ganska rolig lektion :) Ska snart åka till Daniel och sova en sista natt där innan han åker på studentresa, usch o fy så nervös jag är! Speciellt det där med att flygen kanske inte får åka, får mellanlanda eller inte kan flyga hem igen pga askmolnet. Det hjälper ju inte direkt om jag säger så! Aja, hoppas de kommer iväg iaf, något de väntat på länge! :)
Ne nu ska jag kila,
pusss!

Dsc_0066_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0