Allt är egentligen bara en tidsfråga

Nu är jag hemma igen! Skönt att komma bort lite till Daniel faktiskt, det var behövligt! Dock pluggade vi ingenting utan vi spelade mobilspel hela tiden istället, förutom när jag sov lite. Vart helt slut!

Ganska svårt att missa att jorden skulle gå under idag, verkar inte som det? haha, men jag vart fortfarande lite rädd för det där, eller jag ÄR det. Man vet ju aldrig vad som kommer hända. Men det jag tänkte på är att vi (människan) har skapat någonting som kallas, år, dagar och tid. Hur kan man då räkna ut när jorden går under om datum och tid egentligen inte existerar. Man kan ju inte räkna ifrån det direkt. Bara en liten tanka jag hade. Allt är egentligen bara en tidsfråga, som man aldrig kan ta reda på.

Får se vad som händer idag, kommer nog bara vara hemma och mysa vid tv:n är fortfarande helt slut, förstår inte varför. Har ju varit hemma i tre dagar, men det räcker inte för att vila upp sig. Utan man blir nästan bara tröttare utav det, konstigt nog!
Hoppas alla får en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0