Värdegrundsdag

Har huvudvärk konstant, och det hjälper inte ens med värktablett hela tiden. Tror jag gick till skolan lite för tidigt, är det normalt att ha huvudvärk i två veckor, varje dag, hela tiden? :(

Aja, tisdagen är gjord nu iaf. Råkade åka hemmåt liiite tidigare, men det gjorde inte så mycket! Var en ganska bra dag ändå, chill om inte annat. Pratade lite om sexuella läggningar osv på en föreläsning. Och sen någonting annat på en annan, typ om man är som en egoist eller om man bryr sig kring människor och samhället runt en. Samt också hur man var som människa mot djur och växter. Ifall ni ville veta!

Sista onsdagen imorgon som jag slutar 12 så det är lite tungt, men skönt att ha textkommunikationen är slut efter det :) Iaf denna läsperioden!
Har iaf städat och rensat mina två garderober, fick bort en papperskasse och en plaskasse med kläder. Så nu har jag lite mer plats :) Eller ja... nästan! Fortfarande proppat.
Ska kila ut på en promenad nu tänkte jag medans ändå solen är uppe!


snacka om att jag vill ha sommar :(


Kommentarer
Postat av: hanna

att du har ont i huvudet kan bero på att du biter på något sätt på tänderna när du sover, två i min klass hade så då får man ha till tandläkaren och fixa sig en bitskena man använder på natten så försvinner huvudvärken :) puss

2011-03-30 @ 13:12:10
Postat av: M arion

Jo jag vet men jag har ju varit hos tandläkaren och de såg inga bekymmer med att jag bet ihop i sömnen. Så det lär inte vara det! Tror det är för jag inte har blivit helt frisk än :/

2011-03-30 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0