USCH

Dag 17 - En bild på dig idag och vad du hade på dig
Haha näni! Det får ni inte, jag ser hemsk ut nu speciellt när jah är sjuk! Kan säga såhär, osminkad, oplattat hår, känner mig allmänt äcklig och går runt i mjukisbrallor, t-shirt och fliströja ..



Tog mig en liten promenad vilket jag ångrade när jag kom fram till ställena där inte solen hade varit än. Snacka om vattenpölar och där gick jag med mina tygskor med hål i. Kom hem sen och var en aning blöt om fötterna. Som tur var så var inte vattnet så kallt så det spelade nog inte så stor roll ändå.
Imorn har jag bestämt att jag ska försöka ta mig till skolan, ska ju ändå bara text och så slutar man vid 12 så jag får stå ut. Orkar inte få en jävla massa frånvaro.

Har allmänt tråkigt nu också, alla pratar på att de är ute i solen men vafan det blåser ju hur mycket som helst? Så nej jag håller mig inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0