Tisdag avklarad

Första skoldagen gjord, och den var inte lätt efter en mestadels sömnlös natt. Hade problem att sova och sen hade jag mardrömmar gång på gång. Vaknade si sådär 4gånger och somnade om efter en halvtimme så jag kunde varit piggare nu!

Var i skolan till tjugo över 4 och fick sluta några minuter tidigare. Hann självklart inte med bussen som går då utan jag fick ta kvart i 5 bussen som lukta skunk. Har hunnit äta mat och sen inte så mycket mer. Är som sagt ganska "nyhemkommen" och jag vet att jag inte vill tillbaka till skolan!

Ska ta och slänga mig i duschen medans det fortfarande är varmvatten och sen så ska jag söka sommarjobb och hoppas på att de kanske väljer ut mig, trots att jag inte har någon erfarenhet att rensa rabatter alls! Men ska inte hoppas på för mycket, turen brukar aldrig vara på min sida. :/
Aja, nu dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0