Söndagskvällen

Åker snart iväg till Daniel, som tur var får jag skjuts av mamma och pappa. Har inte tillräckligt mycket på respasset just nu, har blivit mycket bussåkning denna veckan ändå. Dyrare blir det ju om man glömmer att byta månad på busskortet vilket jag gjorde. Orkade inte med att tjata med busschaufförerna så det var lika bra att betala!

Blev inget att vara med Hanna heller, fick knappt tiden till det. :( men vi tar igen det någon dag snart framöver! Men påtal om ingenting speciellt så är jag seriöst hur trött som helst, ska sova tidigt idag. Lika bra att vänja sig innan skolan drar igång igen, inte långt kvar nu! Vill helst seriöst inte, 1vecka hinner man knappt vila upp sig på. Även om lovet känts ganska så långt så har det varit fullt upp då och då!

aja, ska väl ta och börja packa lite.. Funderar på stan imorgon också, leta efter en ny väska och ja.. haha jag vill ju inte ha min längre, undrar varför? haha, det tar vi inte här! Ska nog ta en sväng in till Aqua och beställa klipptid också :) Hoppas det finns tid för det bara!
Ha en mysig kväll, puss!


älskar min nya mascara, synd bara att mina ögonfransar är helt fucked up just nu!

Kommentarer
Postat av: Milla

hahaha undra varför du inte vill ha den :o

2011-03-07 @ 18:51:44
Postat av: marion

haha eller hur...

2011-03-07 @ 19:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0