Snösnösnösnö

Vad fan är det här? Snön ska förvinna nu, men istället vräker det ner hur stora snöflingor som helst. Är helt sjukt, och det ska fortsätta imorgon också. Skulle komma 1dec eller mer. WOHO! Älskar att det snöar och blåser mycket mer än vad det gör inne i stan. Aja det är helt sjukt iaf, ingen vill ha snö längre.

Jobbig kväll igår, kunde inte somna förns 12 så ah, efter att knappt sovit nått natten innan så ja, jag är jävligt trött idag kan jag lova. Ville verkligen inte gå upp imorse. Tur att jag slutade tidigt idag iaf, jävligt ovärd textlektion. Fattar inte varför vi inte bara kan få arbeta hemma nu. Vi gör yrkesreportage (en och en halv vecka på oss) någon som vet att det är omöjligt mer än jag? :D Men så vi satt bara och skrev frågor och sånt på lektionen idag, så ovärt.

Aja, blir iaf en tidig kväll idag. Imorgon slutar man ju klockan 17.00, taggar hårt!
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0