SNÖ?!

Torsdag - Check!
Skönt att ha dagen gjord, slutade lite tidigare så jag och Milla hann med bussen. Allt tack vare att man inte tagit någon rast :) Vääldigt skönt att vara hemma, tycker skolan blir lite jobbig ibland. Speciellt när man sitter på en lektion och inte har någonting alls att göra i ungefär 2timmar!

Halv 7 idag åker jag, mamma och Carina iväg till cyans grejen, många som förmodligen inte vet vad det är. Men iaf, det är typ en samling med ett medie. Som kanske kan få kontakt med någon som har gått bort eller vill berätta någonting för någon i publiken. Förra gången jag var med på det så blev jag skräckslagen såfort någon sa någonting som liknade en beskrivning på någon. haha, inte lätt hela tiden!

Måste bara tillägga innan jag slutar skriva att jag hatar vädret idag. Det var typ sol imorse, eller ja inte ens typ utan det var det. Sen bara pang, vad kul att det snöar!! :DDDD eller?
Hejssvejs!


Hmm, random bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0