Sammanfattning av lovet

Jag anser att lovet hör till helgen, så det så! :)

Fredag 25/2 - Slutade skolan för 8dagar +helg. Hade redan saker planerat under dagen och det slutade med att jag Hanna och Kajsa gick till pizzerian och köpte varsin pizza och lite handboll på det :) Massamys dag!

Lördag 26/2 - Var en aning nervös och hade dåliga vibbar, förmodligen för jag visste att Jessica skulle till Indien mer eller mindre mot sin vilja. Saknar henne nu ♥ Annars hände det inte så mycket mer förutom att Daniel var här!

Söndag 27/2 - Började knarka Soilwork, tog en promenad i det finfina vädret och hade en allmänt dryg dag.

Måndag 28/2 - Var jag i stan med Julia, vi träffade också på Patrik en stund innan och efter. Bussen till stan krånglade som fan, bussen hem från stan hade punktering. Denna dagen sög.

Tisdag 1/3 - 1:a Mars och tiden gick jättefort. Var på hammarö nästan hela dagen, firade Hannah en dag för tidigt med goda chokladmuffins. Sen kom Daniel och mötte mig och vi gick hem till han, spenderade kvällen där :)

Onsdag 2/3 - Allt failade denna dagen, skulle ladda hem grey's anatomy men det var det absolut inte. haha porrfilm och grey's är ju. .. lika? ah nej, jag laddade faktiskt aldrig hem den ;)

Torsdag 3/3 - Hade världens mardröm och mådde jättedåligt efter den så blev mestadels en sömnlös natt. Men på morgonen var det bättre, började få lite vårkänslor och mådde allmänt bra :) Ville visst bli vuxen också och tog en tripp till Bergvik.

Fredag 4/3 - Spenderade hela dagen vid datorn och kollade på den "riktiga" versionen av Grey's anatomy, tycker det var över förväntanskull bra! Annars var det inte så mycket mer.

Lördag 5/3 - Under dagen vettefan vad jag gjorde, chillade i guess. På kvällen kom Daniel, pratade om hur vi började prata och vad vi tyckte om varandra i början och sånt. Haha så kul att höra sånt :) Det är allt tur att jag har han ♥

Söndag (Idag) 6/3 - Har ångest över hur fort dagarna har gått, hoppas att dessa 6veckor i skolan innan påsklovet kommer gå fort. När de väl är över så är det bara att stå ut den sista månaden innan sommarlovet, men såå jag längtar! Annars vet ni vad som händer för mig idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0