Plugghelg

Nu är fredagen gjord vilket innebär helg. Dock blir det inte så mycket helg för mig, för jag har skolarbete att göra hela helgen. Det räcker inte med att gå från tjugo i 9 till 5 tycker de på skolan, utan man ska plugga ihäl sig och lägga allting samtidigt.

Idag ska jag iaf skriva lite på reportaget, läsa lite svenska bok och börja ta reda på fakta om sekelskiftet och selma lagerlöf. Imorgon ska jag göra en intervju på kvällen och under dagen hade jag tänkt att plugga lite matte och läsa yttligare i svenska boken. Så det blir en plugghelg.

Dagen gick ganska fort ändå, blev lite jobbigt på slutet när man försöker jobba med det går inte för alla i klassen ska verkligen prata i mun på varandra och kan aldrig vara tysta. Fick lite damp och gick ut i korridoren de sista 20minutrarna. tack och lov!
Ska börja nu, sen blir det väl lite små breakar emellanåt, blir jobbigt att sitta hela tiden faktiskt.
Puss!

Tumblr_lh9aqstcbt1qb8ikqo1_500_large

kommer sluta såhär om det blir ännu mer att göra, eftersom att vi bara får mer och mer att arbeta med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0