NÖJD?

Milla tyckte jag skulle göra denna listan, är du nöjd nu? :D

Berätta 4 sanningar om dig själv:

- Jag är sjukt osäker
- Jag vill ha fredag!
- Jag har blivit mörkrädd detta året, heelt utan anledning
- Jag hatar mars

Berätta 4 saker du har gjort idag:
- Tagit en lång promenad
- Varit på Bergvik
- Småstädat här hemma
- Ätit en chokladmuffins, och den var god.

Berätta 4 saker du har på dig just nu:
- Mjukisbyxor
- Strumpor
- Trekvartströja
- Underkläder (lila söta trosor med hjärtan på, supersexiga)

Skriv ner 4 saker du hatar:
- Falska människor
- Orättvisa
- Skolan
- Sova ensam

Skriv ner 4 saker du älskar:
- Mysiga kvällar med de man tycker om mest.
- Sommar och sol
- Mina vänner och min familj
- Min pojkvän ♥

4 personer som ska göra denna listan:
- Den som vågar sig på att göra den ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

yeah supernöjd är jag ;D

2011-03-04 @ 14:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0