Mitt syskon

Är nu på dag fyra och ska skriva om min syster!

Under hela min barndom har jag växt upp med min storasyster Jessica. Egentligen är det så att vi är inte helsyskon, men vi ser varandra som det ändå. Under hela min uppväxt har jag alltid sett upp till henne och kan inte mer än instämma idag. Är så himla glad att jag har henne, och det känns skönt att veta att hon alltid ställer upp och att jag kan lita på henne. Sjukt stolt över att ha henne som syster också. Men visst kan syskon bli pain in the ass sometimes. Men det hör till och det är bara sånt syskon gör helt enkelt! Och det kan jag leva med, för jag skulle inte kunna tänka mig att leva utan henne idag!


Tack för du finns och du ska veta att jag saknar dig, så det är bäst att komma hem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0