Min dag

Godmorgon, nu tänker ni vad gör hon uppe såhär tidigt? Då säger ja att jag har varit uppe sen klockan 9(!) för att Daniel var tvungen att gå upp tidigt för att spela match som han fick reda på igår :) Får ta igen tiden ikväll istället, hann ju inte ses så mycket. Åker iaf till honom ikväll igen!

Dag 2. Min dag
Idag ska jag som sagt till Daniel ikväll, sen är det planerat att leka lite med Hanna under eftermiddagen! Får se när hon vaknar. Det är alltså min dag, här har jag ingen energi åt att plugga matte. Även om jag vet att jag borde göra det .. lat_chey! 

aja, ska ner och äta kvällsmat och borsta håret nu, kom nämligen ut från duschen.. denna gången fanns det faktiskt varmvatten. Himmelrike!! hehe ska kila nu :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0