May the force be with me!

Nu har jag i princip skrivit klart om Selma Lagerlöf iaf, orkar inte ta sekeltiden idag. Ska snart gå ner och göra lite matte och sen resten av kvällen kommer jag spendera med boken Huckleberry Finn! Känner mig jävligt effektiv faktiskt, vill bara ha allting ur vägen. Samtidigt vill man ju ändå prestera så bra som möjligt, men det är ju helt impossible när man har massadret. Blir att man stressar igenom en sak bara för att hinna klart med allt. Menmen, känns bra att börja någonstans iaf.

Pappa är uppe och köper en liten choklad till mig, det räcker för min kväll. Men önska mig lycka till med matten för  det kommer verkligen att behövas hörrni!


Dag 7 - mitt favoritminne

Jag har nog hur många favoritminnen som helst, men det jag verkligen kommer ihåg just nu.. är när jag såg A day to remember live på p&l, det var mitt favoritband just då. Jag tycker ju fortfarande om dem, men det kommer lite och går i perioder. Men som sagt många favoritminnen, som typ när man klev ur planet och var på usa:s mark, gick ut i solen och såg palmer och allting var helt underbart. Hela den resan var underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0