Måndag - Check

Dagen började med att vakna av ett jävla alarm, fick butta till daniel så han vakna.. eftersom han inte verkar vakna av klockan! haha. Sen somnade jag om och sen vaknade jag igen för att åka till skolan, and i did.

Hade matte och fick reda på att jag var ett poäng ifrån vg på mitt prov, kändes jättebra faktiskt. Kändes inte som provet gick på det bästa sättet och såklart slarvfel som man alltid har. Menmen, det är awesome iaf! Hade engelska sen, redovisade my passion. Gick som det gick, men blev inte överdrivet nervös ändå. Bara att min powerpoint inte ville vara som jag ville, var för stor och tog bort bilder osv. Men överlevde ändå!

Sitter nu och kollar på lite tatueringar, är jättesugen och får också göra en. (har mamma och pappa sagt iaf.. men dom kan nog ändra sig.) men iaf, är ju ändå snart 18. Ville göra vingar först, för att symbolisera mormor och att hon har det bra där hon är nu och att hon vakar över mig/oss. Men vingar är så vanligt nu och jag vill inte ha något värsta mainstream -.- så jag letar på istället. Vill kanske ha en som symboliserar styrka eller kamp. Men hittar ingenting bra. Jag skulle aldrig vilja tatuera in någonting som inte har någon betydelse, ser ingen poäng i det. Just saying! :) aja, ska leta vidare nu!
Hoppas alla haft en bra dag!


har även funderat på något liknande väldigt länge.


Kommentarer
Postat av: jules

INGA FÅGLAR HELLER!!! MARION SNÄLLA!!!!

DET ÄR SKITSNYGGT = ATT ALLA GÖR DET JUST NU!!

Kolla bara weheartit.com :(

hatar dom, ville också ha fåglar tills jag såg alla andras tatueringar :(

2011-03-28 @ 19:36:07
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

hahaha men eller hur, vill ha en sån men kommer nog inte göra den för den också är sådär alla har. FAN, jag kom ju på vingarna innan det blev poppis :(

2011-03-28 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0