Lördag

Lördag ännu en gång då, har precis kommit ut från duschen typ. Älskar att vårat varmvatten funkar lite som det vill, jag duschade i kallare än ljummet vatten :( Älskar annars att duscha hett hett hett! Men det är bara att stå ut tills det vill funka normalt igen, inte mycket att göra åt saken!

Ska ner och typ borsta tänderna och så, funderar på att ta mig en promenad också. Ska bara vänta på att mitt hår vill torka.. Drömde förövrigt att jag var på semester i Spanien, i ca 2dagar och jag var jätteledsen för att jag inte hann sola nått. Haha kom hem lika blek som jag var när jag åkte dit. Det är nog en tjejs värsta mardröm tror jag ;p Men nej nu tänkte jag som sagt gå ner, kanske ska äta nått mer.. är så sugen på någonting. men vet inte vad :(
Ha en bra lördag! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0