LÖRDAG

Lördag idag då, och jag vaknade tidigt och nu sitter jag här och snorar/nyser. Var med mamma ut en sväng imorse och vi bara satt i solen och det var verkligen jätteskönt, och nu tror jag helt seriöst att snön är slut och det kommer bli vår! Det känns verkligen som det.

Var så himla duktig igår att jag inte vet vem jag är längre typ.
Läste 100sidor i svenska boken så det är bara halva kvar
Skrev ungefär allting om Selma Lagerlöf så det är bara lite kvar på rapporten, skriva typ en sida till om annat.
Gjorde ett övningsprov i matten.
Hann klart med multimedia uppgiften som ska vara inne om 2veckor.

somnade 1igår, det var då jag var klar med allt. Känns så himla skönt idag att ha lite ur vägen! Idag ska det pluggas lite mer matte och se ifall jag kan börja förstå det vi inte gjort på länge för det gick inte bra igår. Sen ska jag intervjua min granne och sen läsaläsaläsa. Har ändå inget annnat för mig, lika bra att plugga då liksom. Pluggis! haha
Ha en go lördag!

183465_1580188107515_1320032429_1240565_4684118_n_large


Kommentarer
Postat av: Milla

herregud marion ......

2011-03-12 @ 16:03:06
Postat av: Anonym

haha som sagt, blir rädd för mig själv!

2011-03-12 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0