Kör mys de sista timmarna

Idag har jag faktiskt fått ganska mycket gjort, började med att läsa ur boken och vilken känsla det var. Sen så tänkte jag göra lite matte, men jag fattade det inte så bra och vet inte om jag gjorde fel så jag sket i att fortsätta. Bara dumt att lära sig fel och göra det på provet när jag kan fråga om det imorgon. Efter det gick jag och skrev lite mer på rapporten så den är snart klar! :)

Resten av kvällen kom grannen över och så intervjuade jag henne och renskrev det efteråt. Så ja, ganska stolt över dagens insats ändå. Eller ja helgens över huvud taget!
Daniel är påväg hit nu, och han fick sitta ute och vänta i mer än en timme på att få komma hit så jag lovade han att vi skulle kolla på en film som han tjatat om att se jag vet inte hur länge! haha. För det är så intressant för er att veta ;p men aja! Gött med sovmorgon imorn så jag inte behöver lägga mig hur tidigt som helst, för det kommer jag ändå inte kunna!
Men hare gött! :)

i brist på bilder ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0