Home sweet home

Tack gode gud att jag slutar tidigt på onsdagar, hade inte orkat vara kvar i skolan alls annars. Är verkligen så skoltrött man kan bli! Fick ångest när jag gick där i de fula korridorerna och veta att jag kommer att spendera ett år till där. Men när jag väl börjar jobba tänker jag väl tillbaka och vill aldrig mer lämna skolan. Tänk vad annorlunda man tycker om saker man vet man inte kan få/ha. Alltid så, varenda sak det kommer till.

Torsdag imorgon och jag ska till skolan igen, gick skapligt bra idag bortsett från lite nysattacker och huvudvärk. Men aja tillbaka till torsdag, textkommunikation och mediekommunikation. Slutar halv 4. Det är lyx jämfört med att sluta fem ska ni veta!
Nyss käkat lite, är fortfarande hungrig. Ska nog kolla igenom kylskåpet igen eller baka något. haha onyttigast i världen om jag bakar igen.
Pusshej!

vill bara ha morgondagen gjort. orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0