Greys Anatomy

Ganska värdelös fredag faktiskt, har praktiskt taget suttit och kollat på greys anatomy hela dagen. Denna gången var det rätt ;) haha.. Men det är iaf sjukt bra, och jag är efterbliven och inte kollat på det innan. Alltid så jäkla seg med grejer. Men nån ska väl vara det också!

Är superduper mätt nu, har ätit fläskfilé och omnomnom vad gott det är. Väldigt mäktigt också! Aja käkade precis och nu sitter jag här och lyssnar på Papa Roach och bara längtar till sommaren. Det pirrar i magen när jag tänker på peace and love och jag bara måste dit.
Här är förövrigt listan man bara måste ha! Peace & Love 2011

Ska inte slösa mer på er fredag längre, iaf inte just nu. Skriver mer ikväll.
Pöss!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har ju alltid sagt att grey's anatomy är bäst!!!!

2011-03-04 @ 22:10:54
Postat av: Marion

haha jag vet, men som jag sa. Jag är lite efterbliven!



fail det ser ut i kommentarsrutorna och placeringen. haha

2011-03-04 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0