Ghoooost

NU lovar jag att inte röra min header, haha.. lite spännande ändå. varje gång man kommer in på bloggen så är det nått nytt ;D haha eller?

Riktigt skönt med en promenad förut, blev en på hela 7km :) Det var väl lite småjobbigt mot slutet när man gick snabbt, men det var absolut inte oförbart :) Har lagat mat också, känner mig som en vuxen människa idag. Är jag verkligen bara 17? Säkert mamma och pappa som ljuger om att jag föddes i Juli! satt och tänkte på att jag ville ha en egen lägenhet så jag kunde tvätta mina kläder .. det var lite smått random. Jag kan ju inte ens tvätta på vår här hemma, och vill knappt lära mig heller! haha men det är .. bra.

Vet fortfarande inte vad det blir ikväll, chilla hemma i guess :) Är jättetrött eftersom att jag vaknade inatt vid 4 och somnade om lite innan halv 6. Hade en jävla mardröm, det första jag gjorde var att springa och öppna dörren och sen skicka sms till Daniel för att se ifall han var vaken, och det var han. Vilken tur :) Drömde iaf att det spökade som fan här, eller ja.. vi hade flyttat då! Och det slutade med att vi fick lämna huset, ta det viktigaste och sen sticka på direkten!
Anledningen till varför jag är så rädd för spöken och dret är bara för att det har varit någonting här. Som nästan slängde ut oss när vi kom hem från USA första gången. Jag och Jessica sov nog hos mamma och pappa i flera veckor innan vi vågade sova själva. Jajamensan, det var hemskt!

Jaja , men det var väl bra information.. haha ingen kommer våga komma in här längre nu kanske ;D
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0