Fredagskul... eller?

Verkligen random inlägg förut, glöm det!
Är på lite halvtaskigt humör, trött och jag vet inte vad det är. Känner mig bara så .. jag vet inte deprimerad. Har varit så i någon vecka nu, undrar verkligen vad det kan vara? Känner att jag inte mår så bra heller, kunde knappt spela gitarr förut för mina fingrar skakade.

Aja, var planerat att jag skulle ut och tjuvåka lite bil vid skivtjärn men det blev inte så eftersom det blev mörkt. Så kanske skulle ta det imorgon istället! Jag har faktiskt bestämt mig på att jag ska gå den där kursen så jag faktiskt får börja övningsköra under påsk, jag är nog den drygaste personen någonsin på att ta tag i saker. Eller ja, inte bara mitt fel. Dryg familj.

Vet inte vad som blir under kvällen, ska väl bara vara hemma och så! Suger att det inte går nått bra på tvn heller, haha hej jag är en utstött tjej låter det som!
Ska kila nu, puss!


Saknar piercing lite smått ändå, borde inte göra det. But still, i do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0