FREDAG

Morsning, vaknade av mamma imorse.. eller ja för 45minuter sen. Skapligt glad på henne eftersom att jag inte kunde somna om så det var väl bättre att gå upp!

Fredag idag då, sista dagen på lovet. Har som sagt studiedag på måndag som tur är, så man får en extra dag. Tror det kommer att bli väldigt mycket nu dessa veckor innan påsk. Lite matteprov, engelska, svenska och nationella vet jag inte riktigt när de börjar menmen!
Daniel skulle egentligen komma hit idag, men han är smart och kollar fel när han har match så han kommer imorgon istället :) Och imorgon tror jag att jag är ensam praktiskt taget hela dagen, dvs om mamma åker till mangskog eller inte. Det märks väl hur det blir :)

Hade tänkt att gå ner och äta lite frulle nu och sen ta mig en morgondusch, kanske ska testa på lite yoga igen? haha na fattade inte vad han gjorde för grejer. Jag vet iaf att jag har ont i ryggen idag utav det igår. (y) smidig!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0