dryg, drygare, drygast

Heelt okej att sluta lite efter fyra istället för fem, vi ska börja på ett projekt i mediekommunikationen och jag tror att det kan bli jättebra! Och för en gång skulle kunde man iaf jobba med de man ville, tack Ola!
Förmiddagen bestod av att sitta på en stol och lyssna på en kille som berättade om yttrande och tryckfriheten i tre timmar. Kunde vart drygare.. eller?

Nu sitter jag iaf hemma nyduschad och mätt. Daniel kommer hit ikväll så det blir inte direkt så mycket bloggande, hade tänkt läsa lite mer i min svenska bok också. Så jag blir klar med den någon dag snart framöver. Har så himla mycket just nu som ni förmodligen märkte igår. Men snart är lite saker borta, förmodligen efter nästa vecka då jag ska skriva klart yrkesreportaget, ha matteprov och engelska hörövning. Och läsa bok på det!


Dag 6 - Min vecka
Jag vet inte hur jag ska beskriva min vecka, ledig i måndags och från nudå tisdag-torsdag har man väl jobbat på som vanligt i skolan och sen när man kommit hem inte gjort någonting speciellet eller minnesvärt allt. Så veckan kunde väl varit lite roligare :p nästa vecka kommer iaf bli niice @Julias place :D höhö

Nej men nu ska jag kila!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0