Ångest

Gick in och läste lite på vänners bloggar och det uppenbarade sig att jag inte är den enda som inte vill tillbaka till skolan. Försöker intala mig själv att det är bara 7veckor kvar tills påsklovet drar igång, då kommer jag och tänka på att... det funkar inte, det är för länge!! Kommer få kortslutning i hjärnan innan dess. Peppar massa prov, inlämningar, fördjupningar och nationella ♥ Gud måste verkligen älska skolan och oss elever som snart ska bli framtiden.

Funderar på att sovstrejka och vara för trött för skolan imorgon, så kan alla göra det och så blir skolan inställd? Awesome idé tycker faktiskt jag! Men vi får ha med fika på matten imorgon eftersom vi kör ett extra långt pass inför matteprovet. Tror ni vi har någon fika hemma? Nej, jag får sitta där och äta min söta banan istället. Allt är på min sida idag :)
Pusspusspuss!



Btw, rolig händelse i lördags/söndags. Jag och Daniel skulle lägga oss och jag letade lite efter min mobil, ringde till den osv. Tänkte att den låg nere så det var chill. På morgonen när jag går ner frågar pappa mig om mobilen var lortig. Jag svarade va helt förvånansfull, varför ens fråga det? haha han hade hittat den i diskmaskinen på morgonen. Japp ren och fin var den, fast som tur var så hade vi inte haft igång diskmaskinen under tiden ;) Frågan är bara hur den kunde hamna där utan att jag märkte nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0