SUPRISED

Nae men självklart hände det ingenting i mitt rum idag ändå. Why am I not suprised?

Har en gnällspik efter mig också, Gibson somnade i mitt knä och sen sov han när jag bärde runt honom som han vore en liten bebis tills jag la ner honom i hans egen säng. Då gick jag upp, fem sekunder senare hör jag en katt som inte kan jama som sprang upp efter mig. Söt han ♥ Fast nu hatar han nog mig för datastolen kom över hans svans :(

Fick förövrigt mina betyg idag, bättre än förväntan och mycket nöjdare än förra årets betyg. Även om jag själv tycker att jag blev fel bedömd då, och gör det fortfarande men det är inte mycket att göra något åt. Men iaf, jag fick MVG i grafiskkommunikation B och VG i textkommunikation A! Vilket var en överraskning! :)
Ifall ni ville veta alltså, Natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0