RUBRIK

Hallådär!
Alltid lika svårt att skriva början på ett inlägg, blir alltid samma "hejfras" haha, livet går nog under nu. 

Har iaf varit en duktig tös idag och klippt gräset åt mammsen, sen låg jag på en madrass i poolen och chillade lite. Det var ganska skönt. Men nu under morgonen har jag vaknat upp bredvid en Daniel som sovit på hela mitt täcke inatt så jag fick ta en filt! Sen så ah, typ det vanligt frukost osv you know!

Ska väl inte göra något speciellt idag, kanske åka till Ikea. Har fått en ny garderob ♥ Min höll på att rasa ihop typ. Men mamma ville göra som en hall in till mitt rum, avskärmat av garderober så hon köpte två, och fick reda på att det var köp tre betala för två. Så det blev en extra över till mig (a) Tur man kan ha ibland :)
Men nu ska jag inte underhålla er mer, ut i solen medans den ändå är uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0