PIP

Har varit en helt jäkla värdelös dag, trots att jag åt jordgubbar till frukost. Har varit så mycket nu under helgen och man har haft någonting att göra hela tiden typ, då blir det ännu tråkigare att bara sitta hem och göra ingenting sen. Sen också att inte ha någon att umgås med heller, woho!

Men det har varit en positiv sak med dagen, jag har beställt min PIP biljett så nästa vecka kommer jag att få se Paramore och Pendulum ♥ Kul att alla banden jag vill se bara krockar med varandra (n) men som tur är så handlar det bara om 15minuter!

Nu ska jag kila ner och äta lite mer jordgubbar och idag ska ni faktiskt få en bild! .. på jordgubbar. Från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0