ÖVNINGSKÖRNING

Har varit en händelserik kväll ändå! Jag har fått reda på att Daniel ska bli golfproffs så vi kan flytta till Miami och jag kan bli en såndär "Miamifru" haha! Nej men back to reality! Var ute och övningskörde och det gick jättebra! (förutom i en sväng, men det behöver vi inte ta upp..) Parkerade, backade lite, varningsghinder och ja, det var faktiskt mycket för att vara fjärde gången, men som sagt. Det gick jättebra :)

Imorgon ska jag åka hem till Julia om jag inte blir för sen dit! Så får jag väl se vad som händer resten av kvällen både idag och imorgon. Men vill att det ska bli helg nu!

Och nu ska jag inte skriva mer, utan göra något annat vettigt, typ som facebook!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0