HEMMAFRU?

Vaknade för sent idag så jag hann inte med bussen in till stan. Så jag är alltså hemma, och är dutkig! Har städat vårat vardagsrum men sen orkade jag inte städa mer. Skulle bli en bra hemmafru! haha

Idag ska vi nog äntligen fortsätta lite med mitt rum också, hur lång tid kan det ta?! Stör mig hårt när allt annat går före som man planerat i två dagar istället för att göra klart någonting man redan påbörjat för över ett år sedan och har massor av planer med? Nej kan nog diskutera det där för länge för att ni ska kunna orka fortsätta.

Ne, nu ska jag ner och börja kolla på femte säsongen av Greys Anatomy, tror jag är nörd. Speciellt när jag kollade på den fjärde boxen på tre dagar. haha, no life!

http://www.latestseasonepisode.com/wp-content/uploads/2010/10/Greys-Anatomy2.jpg


Kommentarer
Postat av: hanna

en av dom bästa säsongerna!

2011-06-13 @ 18:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0