BESTÄLLT

Huvudvärken sitter fortfarande i så jag blir hemma ikväll. Känner mig sådär hungrig hela tiden fast jag känner mig mätt, knepigt .. Matlust hela tiden? haha!

skickade förövrigt efter i Oriflame idag, eftersom jag säljer där :) Köpte iaf detta läppstiftet, hoppas det ser bra ut på :D Annars var det ju inte så mycket till pengar ;) Köpte också en fotspray som håller fötterna fräscha och "goddoftande", sen också en bodylotion! Sjukt bra katalog denna gången. Ifall ni ville veta!

 

Nu har jag en katt i knäet som halvsitter/halvsover med huvudet på tangentbordsskivan. Och eftersom min mage är knepig ska jag dra ner och äta smörgås! Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0