BAL

Ville bara säga att jag ägde igår när jag övningskörde, inte kärringstopp en enda gång! Och inget hackande heller för den delen, och jag åkte på 62:an OCH genom Deje :D Stolt!

Har precis kommit hem, slutade vid 10 idag. Självklart går det ingen buss förns 12.20, snacka om att det var bastu i bussen. ALLA nämnde det tror jag, så funkade inte den där air condi (blabla) kan inte stava, men luftgrejen funka inte iaf..
Ska snart in mot stan igen, eller ja. åker 16.15 ska och kolla på balen med Julia :) haha hon lyckades övertala mig tillslut! aja, ska väl göra mig iordning lite och så, kom just ut från duschen!
Pusss!

här har ni två bilder på syss när hon var på balen för 3 år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0