AWESOME VÄDER

Åkte hem nu på kvällen ändå, jag körde både dit och hem :) Dock ville jag inte köra igenom kil, så mamma fick ta allra första sträckan och allra sista. Känner mig inte riktigt helt redo för att behöva starta i backar eller inte heller i rondeller. Det ska jag träna på!

Men kändes skönt att komma hem idag också med tanke på att det ska bli jättefint väder imorgon, så då kan man bara ligga hemma och sola och bada så gott man vill. Dock var det så jävla varmt där uppe, satt på altanen i solen och dog, verkligen dog av värme. Och inte kunde jag bada heller, för badstället vi har där är typ förstört. Mindre med vatten och sen för att knappt någon badar där så är det bara en massa alger och dret på grunden. Omys.

Är himla trött nu så ska väl kolla klart på ett program på tvn och sen blir det nog ett greys avsnitt och sen får vi se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Men jag hoppas alla har haft en bra dag!

saknar böbben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0