WOHO

Godmorgon! (Kanske är lite sent att skriva det nu? + att man varit vaken sen klockan tio!)

Senare idag klockan fyra ska jag mamma, Jessica och Carina på auktion. Förmodligen ska jag börja fixa grejer tills jag flyttar hemifrån, det är ändå time för det snart. (När jag får jobb, vilket blir aldrig för jag går media :D) men ändå! Tänker inte direkt bo hemma tills jag är 40!

Har målat en byrå i mitt rum vit nu också, alla möbler jag har nu är vita, känns göött! Dröjer inte länge förän vi ska byta mitt element, efter det är det bara att börja fixa väggarna som ska bli vita med förmodligen en svartliknande fondvägg (jag är snart 18 och kan inte släppa emofärgen än haha) sen fixar vi tak och målar om golvet. Sen är det bara klart! SKÖNT!

Nu ska jag gå och göra något vettigt, typ lyssna på musik!
Släpper mitt dåliga humör för imorgon ska jag träffa bästa mediabrudar igen! ♥

+ en sabinabus som jag tycker ska komma och hälsa på i Karstad snart!


Kommentarer
Postat av: jules

ska du flytta hemifrån? :o

2011-07-13 @ 15:06:07
Postat av: Marion

haha nej, bara så att man är lite redo när det väl är dags! :)

2011-07-13 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0