WHAT A NIGHT

Godmorgon! Jag och katten sitter spikade framför datorn nu tidigt på morgonen. Har sovit hos Daniel inatt .. om jag nu kan kalla det sova!

Allt började med värmen så vi drog på fläkten som lät en aning, men Daniel fixade den (vad vi trodde iaf) så den inte lät så mycket. Fem minuter efter vi lagt oss somnar Daniel och sen börjar fläkten dra igång med världens ljud så jag gick upp och stängde av den. När det äntligen blev tyst kunde jag inte sova.. och strax efter det så drar Daniel igång med världens snarkande ._. så jag somnade halv ett och vaknade igen av att klockan var halv fem på morgonen och då kan jag säga såhär : MYGGJAKT! Massa myggor i rummet som surrade vid öronen så båda två fick damp. Men sen somnade Daniel tillslut om men inte jag inte. Har sovit fyra timmar inatt, och vaknade halv fem.

Tog bussen kvart i sju från Daniel för att senare ta tjugo över sju till Deje från busstation. Och när jag väl ska gå av bussen vad tror ni händer då?! BUSSJÄVELN ÅKER BARA FÖRBI MIN HÅLLPLATS. Fick gå fram till busschauffören som varken verkade ha koll på vad som hände där bak utan bara där fram med musik i lurarna så jag fick butta på honom för att han skulle se mig. Det kallar jag seriöst.. eller? FICK jättelångt att gå också! :(

haha långt inlägg, tänkte att ni ville höra mina klagerier ;)
Ska förövrigt till IKEA sen och köpa garderobsdörrar och sen ska jag leta efter ballerinaskor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0