Saknar de gamla tiderna

Det har verkligen inte hänt ett skit idag. Undrar vart alla är och vart alla tar vägen. Och vad hände med det där efterlängtade sommarlovet som man hade lovat sig själv med att vara ute, umgås och ha det allmänt bra!

Har knappt träffat någon under sommaren nu känns det som, och jag kan verkligen märka det i mig. Känns som jag förlorar de som har stått mig närmast under min uppväxt. Jag saknar folk jag var med för bara ett år sedan, eller två år sedan. Då man gjorde saker tillsammans och hade det allmänt skönt. Saknar verkligen mina två vänner, Rasmus och Robert. Från att va ungefär varje dag till att inte ens ha setts sen typ valborg .. :( Ledsen gubbe på det!

Nej men påtal om sånt där så ska jag gå in på någotning helt annat, sitter och kollar på ett program där nere som jag ska återgå till och kanske ringa bästa pojken i världen.

saknar att bara vara vi, det suger verkligen ibland att folk förändras. Både till bra och till det man inte vill vara en del av.


Kommentarer
Postat av: Millisvanillis

men du har dina bästa mediabrudar nu, och oss kommer du alltid vara en av finis <3

2011-07-26 @ 23:58:18
Postat av: Marion

Puss <3

2011-07-27 @ 12:47:48
Postat av: elin

saknar :( <3

2011-07-28 @ 15:38:48
Postat av: Marion

jag med!! :(

2011-07-29 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0