Leksand Sommarland

Hejssvejs!
Haft en awesome dag på leksand sommarland med daniel, jessica och mathias! :D Har hänt lite av allt tror jag. Först började det med att jag åkte i sjön som var svinkall, och bröt nageln .. typ en centimeter. Sen så skulle jag åka på en ring, men får den på något sätt över mig, och hamnar under och kommer upp och ja .. det blev ett annorlunda lopp haha. Sen till det roligaste, tävlings rutschkanorna ... jag och mathias raceade lite, jag kommer i superduperfart och vad händer inte precis när jag slår till i vattnet? JO, MIN BIKINIÖVERDEL ÅKER AV.. (MEN jag hann att få tag i den och visade faktiskt ingenting ;)) haha blev lite skratt ändå! Tur att jag vann! höhö

Klassfesten igår tycker jag var bra :) Men tydligen blev det en lite virrig kväll på slutet :/ men då var inte jag kvar eftersom jag gick upp klockan 06.15 imorse!
Och imorgon är det ingen vanlig dag... marion fyller 18!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0