trött i bött

Nyss badat och det var skööönt! Låg och läste en text också, den var dryg så jag läste aldrig klart den. Menmen, det måste väl göras nångång så varför inte ikväll? haha fast det brukar låta så och om en vecka ligger texten på samma ställe jag la den sista gången.

Har lite sovmorgon imorn också, sitter inte helt fel. Är trött som tusan, har börjat sova väldigt dåligt när jag är själv. Och det suger ganska hårt, eftersom jag sover själv mestadels av tiden..
Aja jag är iaf superduper glad för att det är nästan säkert att jag drar till p&l, awesome!

Nu hade jag inte tänkt att sitta här, utan planerna är att muntra upp en annan Sjöberg just nu!
Nightinight

mysa lite med kameran :D haha random bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0