The day after tomorrow

Nuni är jag hemma från Hanna och har fått en full mage!
Vi kollade faktiskt på en film, the day after tomorrow. Det var så längesen jag såg den, så jag tvingade i princip Hanna att ladda hem den. Dock sa hon inte emot ;p Tycker iaf att den är jättebra, och ni som inte sett den, SE DEN!
btw Hanna, jag glömde min halsduk hos dig :(((

Vet inte varför, men jag är jättetrött. Blir nog en tidig kväll detta, men det kan väl kanske vara tur. Har dock ingenting att göra imorgon, kommer väl förmodligen bli en tråkig hemma-sittar-kväll. Bara jag som har så kul eller?

Från det ena till det andra nu, jag tror jag har lite humörsvängningar.
Igår och idag har jag mått jättedåligt över engelskan och blivit sur när jag fick tips av pappa. Direkt efter kollade jag på tv och grät nästan av glädje att Sverige vann skidskytte-stafetten. haha normal? nej för egentligen så bryr jag mig inte. Allt är bara så random.
Godnatt! ♥

ibland saknar jag faktiskt Dejeskolan.
Om jag ska vara ärlig, så gör jag det hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0