That's all for me

Efter några timmars städande och möblerande ser mitt rum ut såhär:

och ja, jag håller på att göra om! Syns det eller?

Har blivit på bättre humör, blev lite wtf på migsjälv förut. Har suttit vid tv:n och lyssnat/kollat på musik grejs med mamma och pappa. VH1 är faktiskt ganska bra :) Beroende på vad som spelas då såklart, höhö.
Laddade hem tuxguitar förut, så nu kanske jag äntligen kan lära mig låtar rätt. Det är ett asbra program så kan man se noterna + man kan ta fram strängarna så man vet när och vart man ska spela.

Har också hunnit med att äta en och en halv chokladkaka. Men man får väl passa på medans man får.. Eller?
Och en sak till! Det ska bli spännande att lägga sig också, jag kollade på något spök program och det tog typ tre timmar innan jag vågade mig upp på övervåningen, haha jag är så jävla feg gällande det där!
That's all I guess,
godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0